Amintiri din epoca de aur 1


Este o productie colectiva scrisa de Cristian Mungiu si regizata de acesta impreuna cu Ioana Uricaru, Hanno Hofer, Razvan Marculescu si Constantin Popescu.Cristian Mungiu schimba atitudinea dramatic-sumbra din excelentul „4 luni, 3 saptamani si 2 zile”  pe una mai haioasa si mai simpatica, pastrand insa proportiile minimalismului narativ.Un film romanesc ce m-a surprins placut,comunismul tratat cu umor de calitate,comic pur romanesc,evocand adevarate „legende” urbane(4 legende ce circulau in vremea vestitului  tovaras  Ceausescu denumita si “epoca de aur”), unde romanu o pateste in stilul specific.Vi-l recomand cu placere,nu o sa fie deloc o dezamagire….

6 gânduri despre „Amintiri din epoca de aur 1

  1. Imi plac recenziile tale, foarte scurte si pline de consistenta; sunt impresionata de exprimarea ta.
    Dupa cat de calduros ai recomandat filmul asta, cred ca am sa-l vad si eu🙂

  2. vaaaii….am vazut filmul…se spune ca is adevarate „legendele” prezentate acolo.
    Atata am ras la filmul asta:))
    Bravo colegu’! imi plac filmele recomandate de tine:)
    Keep up the good work;)

    1. Sper sa iti placa si viitoarele recomandari,apropo cine zicea ca nu is bune filmele romanesti dar noi nu stim sa cautam ceea ce e bun,si de aici dorinta de un umil indrumator in limita posibilului…

Lasă un răspuns

