Le Fabuleux Destin d’Amélie Poulain


..Fabuleux destin d’Amélie Poulain, Le” este o super productie de origine Franta/Germania, in limba franceza, un film regizat de Jean-Pierre Jeunet nu reprezinta o forma prosteasca de evadare din realitate,ci mai degraba o pauza bine-venita de la toate ororile si cerintele lumii reale, de la toate subiectele si povestile superficiale cu care am fost obisnuiti pana acum si pe care vom fi practic obligati.Filmarile sunt sugestive (Parisul vazut din balcon, sau pictorul zis Omul de Sticla si operele sale). Amélie este in concluzie o capodopera cinematografica, trebuie neaparat vizionata si pastrata ( fost nominalizat  la 5  Oscaruri, un film de calitate certa care insa nu reuseste sa stranga nici un premiu Oscar, lucru care reprezinta tendinta societatii de a premia superficialul in locul artisticului, in schimb a primit 51 de premii in intreaga lume…). O lectie despre cum se poate trai frumos viata, dincolo de traumele si greutatile trecutului ce se pierd undeva in placerea de a trai in prezent.Pot zice dupa ce am vazut acest film ca pentru a primi dragoste, mai intai trebuie sa dai…

8 gânduri despre „Le Fabuleux Destin d’Amélie Poulain

  1. trebuie sa spun ca sunt un mare fan al filmelor frantuzesti si nu numai, europene chiar. oricum cele facute de Olanda, Norvegia si alte tari mai nordice mi se par cele mai bizare si mai intortocheat imaginate, uneori chiar greu de urmarit.
    filmul de fatza mi se pare unul dragut cu un subiect bun (dragostea) si un scenariu bine pus la punct (desi fantezist). merita vazut cu jumatatea cealalta.
    imi place selectia de filme pe care am gasit-o pe blogul tau si imi place ideea cu „ne-am strans cativa bloggeri si bloggerite”.

    1. da filmul european are stilul sau specific in functie de tara(ex pt horror sau thriller sunt apreciate tarile nordice),Le Fabuleux Destin d’Amélie Poulain,Le dupa cum ziceam o capodopera frantuzeasca care a transpus foarte bine sentimentul de dragoste,romantism daca se poate pt care is renumiti…
      P.S. :ms de aprecieri si ideea cu “ne-am strans cativa bloggeri si bloggerite” e a unei colege blogerita 🙂

Lasă un răspuns

